Budokai Spordiklubi
Huvikool budokeskus

Tule trenni,trenn on lahe!

Karate, enesekaitse, laagrid, retked ning muud lahedat.

Sinule sobivate treeningaegade jaoks anna endast teada, (täida veebivorm, avaldus või saada email) või tule sõbraga kes trennis käib lihtsalt kaasa. Kedagi ära ei aeta ning vaid proovimas käimise eest pole ka raha vaja maksta. NB! Sobiv on kohal olla 5-10 minutit enne trenni. Kui keegi on kohal pool tundi enne või veelgi varem, ei pruugi treeningsaali sisse pääseda.

Trenniajad on igal aastal veidi erinevad kuid seatud nõnda, et kohale jõuaks ka veidi kaugemalt tulejad. Kui käid mõnes maakonna koolis ning muretsed kuidas sealt trenni jõuda, meie oma abi anda ei saa kuid sõbraga koos (vanemate) sõite jagades tuleks ühel vanemal teha vaid paar sõidukorda kuus. Kui on suur soov leiab lahenduse ikka!


Kui kellegi vanemad üldse tööl ei käi, kuid sina ise oled trennis tubli saab trennis käia ka täiesti ilma rahata, selleks peab aga end eelnevalt trennis eduka harjutajana näitama. Kui mõni küsimus jäi vastuseta võid vaadata ka meie Q&A osa.

Trenni tulles on kasulik teada mida sa trennist sooviksid endale saada! Mudugi õpid sa ennast kaitsma kuid enamasti avastad enesekindluse kasvades, et annast kaitsta polegi vaja. Kiusajad valivad endale alati vastaseks nõrgemaid.

Üks õpilase taseme määramise vahend on ka vööeksam. See on aga pisut erinev hindamisvahend kui võistlused ning ei näita mitte niivõrd võitlusoskusi kui treeningutel omandatud oskusi ja kogutud teadmisi. Nii on võrdselt olulised omandatud vöö ning ka võistlustelt kogutud teadmised. Mõlemad asjad koos on koguni nõnda olulised, et kõrgemate vööde eksamile ei lubata enne kui on osaletud teatud hulgas treeninglaagrites ning võistlustel.

Tõeliselt hea võitleja peab ka füüsiliselt osav olema. See aga ei tähenda, et juba trenni tulles kõike peaks oskama. Igas trennis kulubki omajagu aega ka sellele, et õppida veerema, kukkuma ja hüppama. Ehkki päris võitluses taolisi asju kunagi ei tehta, peaks osavate laste harjutusvaras näiteks edasi või tagurpidi salto pisukese harjutamise järel olema lihtsamate harjutuste nimekirjas.

Kõige tähtsam asi trenni juures on, et teeksid seda järjekindlalt! Kui hakkasid trennis käima püüa üldse mitte puududa. Kui treener annab sulle raskena tunduva ülesande, püüa ikka seda täita ka siis kui see esialgu välja ei tule. Väide, et ma midagi ei oska või hakkama ei saa pole trennis aktsepteeritav - tähtis on proovida seni kui välja tuleb - võibolla mitte täna või isegi järgmine kord kuid millalgi kindlasti.

Viimane video

Dragon Cup Ilja

Uute õpilaste avaldust saab täita siin! Kui tuled trenni, kliki siia.